Klachtenprocedure Garantlease

Hoe dien ik een klacht in?

Vanzelfsprekend zijn wij blij met tevreden klanten die zorgeloos genieten van hun leaseauto. Maar uiteraard staan we ook open voor feedback, tips en verbeteringen. Heeft u een klacht? Laat het ons weten, dan gaan we op zoek naar een oplossing.

Hoe dienT u een klacht in?

U kunt een klacht op de volgende manier aan ons doorgeven: stuur een e-mail naar ‘feedback@hiltermannlease.nl’. Vermeld duidelijk uw gegevens (naam, telefoonnummer, kenteken), zodat we direct voor u aan de slag kunnen gaan en u goed kunnen bereiken.

Wat doen we met uw klacht?

Als u een klacht hebt ingediend, gaan we op zoek naar een goede oplossing. Soms kunnen we uw klacht meteen oplossen. Lukt dat niet meteen, dan overleggen we intern met de betrokken afdelingen over een oplossing. U krijgt binnen 10 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht. Kunnen we uw klacht niet oplossen? Dan leggen we uit waarom.

We registreren uw klacht altijd, ook als de klacht telefonisch of per e-mail is doorgegeven. Op die manier weten we wat er speelt bij onze klanten. Is uw klacht ook een verbetervoorstel? Dan geven we dat intern door aan de juiste collega’s binnen Garantlease, zodat we onze producten en diensten kunnen verbeteren. Ook bespreken we uw klacht of feedback binnen ons Garantlease klantpanel.

Niet tevreden met onze reactie?

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u terecht bij de Geschillencommissie Private Lease om uw klacht voor te leggen aan deze onafhankelijke commissies. Meer informatie over deze commissies vind u op de website van de Geschillencommissie Private Lease. Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.